יום חמישי, 25 ביוני 2015

לאפרים שלום


להומופוב התורן אפרים הולצברג, ש"בשבע" הכתיר כ"פעיל ירושלמי", שלום.

אפתח בהתנצלות. על אף שאתה "פעיל ירושלמי" לא שמעתי עליך לפני הכתבה ב"בשבע". גם גוגל לא ממש שמעו עליך, אז אם אתה מחפש את הפתח הכניסה שלך לעולם הזוהר אאחל לך: "בהצלחה, ורד מהגב שלנו."

ברשותך אתייחס קודם להבלים שאמרת על המצעד ולא על כך שהנשיא קרא לחניכי אי"גי (אירגון נוער גאה) פאר של נוער וזה ממש הרתיח את דמך.

אמרת שאסור לעשות את המצעד כי אחרי זה הקב"ה יעניש אותנו נתת דוגמא את סדום ועמורה, אסונות טבע, את המלחמה לפני שנתיים, את חטיפת שלושת הנערים...

א.      מי אתה שתגיד על מה הקב"ה מעניש דבר מסוים? "בשבע" הכתירו אותך כ-"פעיל ירושלמי" לא כדובר של הקב"ה

ב.      אם הקב"ה באמת מעניש אותנו כך על המצעדים... אז איפה הוא היה בין לבין?

ג.       השנה לא קרה כלום אחרי המצעד בתל אביב, זה אומר שהקב"ה מרוצה ממנו? או שהוא מחכה למצעד בחיפה? בראשון לציון? או שהוא אוסף את הכל למצעד האחרון בירושלים? או שאם משהו יקרה בעוד חצי שנה, זה בגלל המצעד?

ד.      אתמול הצטננתי, זה בגלל המצעד? או בגלל שאני הומו? אני מכיר עוד מישהו שהצטנן אתמול אבל הוא נמשך לנשים. הוא הצטנן בגללי? או בגלל המצעד?

ה.      ואם כך, אנשים אחרים נענשים בגלל החטאים שלי? החיילים במלחמה נהרגו בגלל המצעד? זה קצת רחוק, לא?! הם לא קשורים לזה בכלל. אני מניח ששלושת החטופים שנרצחו אפילו לא היו בעד המצעד, ועדין הם נרצחו, איך זה עובד בדיוק? מה ההיגיון?

ו.        אפשר לכוון את הכוחות שלנו על אנשים מסוימים? (בעל הבית שלנו רוצה להעלות את שכר הדירה)
ז.       האירוניה היא שהזמן שאתה יכול להיות בטוח שהומואים לא שוכבים אחד עם השני הוא במצעד עצמו. אז דווקא נגדו לצאת? אם כבר הייתי עובר מבית לבית ובודק אם אנשים עושים שם סקס.

ח.      מעניין אותי לימדו שסדום ועמורה נענשו בגלל שהם לא היו נחמדים אחד לשני, והתאכזרו לאורחים שלהם, לשונים מהם, ולא בגלל חטאים מיניים.

ט.      יכול להיות שלמשל שלושת החטופים נרצחו בגלל שנאת האחר? עובדה שההורים שלהם פועלים להגברת האחדות בעם.

י.        אולי האסונות מגיעים על משהו אחר בכלל למשל על הוצאת שם רע, כלומר שקר על מישהו אחר במטרה לפגוע בו, למשל כשמישהו אומר על בני הנוער של איגי, "אבל להגיד לנוער שעובר על כל מה שכתוב בתורה שהוא פאר של נוער?" מי אמר שהם עוברים על כל מה שכתוב בתורה? אני מכיר כמה מהם, צדיקי עולם. ובו נגיד שחלק מהם מניחים תפילין, זה כבר אומר שהם לא עוברים על כל מה שכתוב בתורה. אני צריך לשבת להגיד סליחות כדי שאני לא אענש בגלל החטא שעברת מעל דפי האינטרנט, בפרהסיה.

יא.    ולסיום - אמרת שאתם מארגנים אמירת סליחות וקינות כדי שלא יקרה כלום, אני מודה לך על כך, שלא יקרה שוב מה שקרה במצעד הגאווה בשנת 2005 תשס"ה שמישהו דתי דקר אנשים אחרים, (אולי לרצוח?) שהרי כתוב כל המרים יד על חברו נקרא רשע.  כנראה זה היה בגלל הסתה של אנשים דתיים נגד המצעד. נשמע לי מוכר מאיפה שהוא.

יב.    ולסיום סיומת- בגלל זה הם/אנחנו פאר של נוער (אני מחשיב את עצמי נוער בגלל שלמרות שאני בן 30 ו.. התחלתי לצאת מהארון רק לפני ארבע שנים) כיוון שלמרות שיש כל כך הרבה אנשים שאומרים דברים רעים עלינו. אנחנו מתגברים ולמדים שאפשר לתרום למדינה, אפשר לשרת בצבא, אפשר להישאר דתי, אפשר לעבוד בכבוד, אפשר לחנך אחרת, אפשר לגרום נחת להורים שלנו, אפשר לגדל את הילדים שלנו, אפשר, אפשר ואפשר.


יג.     רד מהגב שלנו, תמצא תחביב אחר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה :)
ויום מצויין