יום רביעי, 14 בינואר 2015

דיווח מהשטח


מצלמים בעוד... 3...2...1...
כן, עמי אני נמצא פה בזירת האירוע, רחוב יפו בירושלים. כפי שאתם יכולים לראות ערב רגיל לחלוטין ערב נאה, ועצוב שדווקא בזמנים כאלה אנחנו צריכים להיזהר כל כך.
...
אני מצטער תוכל לחזור על זה שוב לא הצלחתי לשמוע
...
אנחנו לא יודעים אם זה עדין מסוכן זו בעצם הסיבה שאני מתחבא פה מאחורי בטוניאדה ולובש משקפי שמש.
...
כן, סליחה חובש משקפי שמש.
...
תודה, אני אשמור על עצמי.
...
אז ככה, נכון לעכשיו דווח על חמישה אנשים, ארבעה גברים ואישה אחת. אבל כמובן שזה אירוע מתגלגל ואולי ייקחו שבועות ואולי אפילו חודשים עד שנוכל לדעת את התוצאות של אירוע בודד זה. מה שמעניין הפעם, אם אפשר להשתמש לצערנו במילה מעניין, למיטב זכרוני זו פעם ראשונה שיש דיווח על אישה במקרים כאלה שבהם מעורבים גברים.
...
נכון, לפני שבועיים במקרה מבאר שבע, הייתה אישה מעורבת, אבל אז הסתבר ששבוע קודם היא הסתובבה בתל אביב וכנראה שזה התחיל לה שם.
...
לא, אנשים הסתגרו בבתים ברגע שהוכרז תחילתו של האירוע. קשה למצוא פה אנשים. רגע, הנה שוטר נראה אם נוכל להגיע אליו בלי להיחשף.
...
שלום אדוני השוטר תוכל לתת לנו כמה מילים על מה שקרה או קורה כרגע בשטח.
...
כן עמי, זה בדיוק מה ששאלתי אותו, מה קרה בעצם?
אז ככה, בחמש בערב קיבלנו קריאה משוטר סיור זוטר, על שני אינדיבידואלים, גברים, שנראים חשודים, ואכן כעבור שתי דקות אכן החשדות התאמתו, השוטר נפגע, אך למזלנו הוא הזעיק תגבורת ממש בדקה התשעים לפני שהם החזיקו ידיים.
על פי מה הוא החליט נראו חשודים? זה חשוב כדי שהצופים בבית ידעו להיזהר.
עוד אין לי תשובות ברורות, נראה שזה היה איך שהם הלכו או דיברו. אנו בכוח שהוקם תודרכנו בנושא, לפעמים קל לזהות חשודים ולפעמים זה ממש קשה. בקרוב, אני מקווה, יצורפו לעיתונים ערכות הסברה. דרך אגב, אתה יכול להוריד את משקפי השמש הללו הם לא יעזרו, ואתה נראה מגוחך.
אז הסתבר שהם היו באמת אההה...?
כן הם היו זוג חד-מיני.
כלומר, לא מספיק שהם הומואים, הם גם זוג?
כן, כפי שאמרתי זוג חד-מיני, זוג גייז.
...
כן, עמי אשאל. אדוני השוטר. מה קרה לאותו שוטר? ולהיכן הוא פונה?
מצטער אני חייב לזוז. כנראה שהזוג בתנועה.
אז כן עמי כפי שאתה שומע עוד זוג חד מיני החליט להכריז על עצמו כזוג בפומבי, אולי אפשר להגיד תודה שזה היה רק על ידי החזקת ידיים ולא על ידי נשיקה או דבר דומה.
...
כנראה שלפי עוצמת ההכרזה כן חומרת ההשפעה על הציבור. אני בטוח שאתה זוכר מה שקרה לפני חודש באולמי בלומשטיין כאשר זוג חד מיני התחתן בטקס לא רשמי והתוצאות לא היו רק כלפי האורחים אלא גם אנשים ששמעו את המוזיקה הגאה בעוברם ברחובות ליד.
...
אז כן, רגע, ההתרחשות שקורת מאחורי... כנראה שהזוג סיים לאכול במסעדה. והם פוסעים לכיוונינו כדי להגיע למרכז העיר.
...
כן, אני נזהר. אני רואה שהשוטר חוזר לכאן, ננסה לסיים איתו את הריאיון.
....
אדוני השוטר. אדוני. הצופים בבית עדין בלחץ. מה קרה לאותו שוטר? ולהיכן הוא פונה?
השוטר, כפי שקרה במקרים קודמים, מיד לאחר שהוא ראה אותם מחזיקים ידיים הוא אמר לעצמו "וואלק כזה אני רוצה להיות" והפך גם כן לגיי. הומוסקסואל.
מה אתה אומר? מיד לגיי? ותגיד, הוא פנוי?



מוקדש למשה סלומון, והמשפט המדהים "וואלק כזה אני רוצה להיות" (ועוד כמה שחשבו את זה, ולא אמרו) (קישור)





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה :)
ויום מצויין