יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

פיסות מתוך היומן שלא כתבתי בגיל 12-13


יומני היקר, התחלתי חטיבת ביניים בישיבה תיכונית, הכי גדולה בארץ! ואפילו במזרח התיכון. יש מלא תלמידים בשכבה שלנו. חלק מהתלמידים בכיתה נחמדים וחלק לא. אני מרגיש שאני מאבד את אלו שהכרתי מבית הספר הקודם שלנו, אני מנסה להתחבר לחדשים, אבל זה לא פשוט.

יומני היקר, אחד התלמידים בכיתה ממש חזק הוא עושה מלא מתח, ויש לו גוף שרירי. אתמול בשיעור ספורט המורה היה צריך לבדוק לנו את עמוד השדרה שאין לנו עקמת. אז היינו צריכים לעמוד בלי חולצה, אני התביישתי אבל כל התלמידים עמדו מסביבו והתפעלו מהקוביות בבטן שיש לו. אני עמדתי מרחוק והסתכלתי.

יומני היקר, התקנתי תוכנה שקוראים לה מירק או באנגלית MIRC  ככה אפשר לדבר עם כל מיני אנשים בארץ ובעולם. פעם דיברתי עם משהו מקזחסטאן. אומנם לא בתוכנה הזו אבל  זה היה מגניב. הבעיה בתוכנה הזו היא שאתה לא יכול לחפש חדרים של צ'אטים.

יומני היקר, אני לא כל כך אוהב את הר"ם שלי, זה רב-מחנך. לא ממש אכפת לו ממני. ביקשתי לעבור מקום כי התלמיד שלידי מציק לי כל הזמן, בועט בי מתחת לשולחן, והוא אמר שאין מקום פנוי אחר בכיתה.
נ.ב. ניסיתי לשחק כדורסל השבוע, לא אהבתי.

יומני היקר, אני עכשיו בתוך חבורה של תלמידים, מאזור השומרון, לוקח לי המון זמן להבין את הבדיחות הפנימיות שלהם. והם מקללים המון. אבל יש שם שניים מאוד נחמדים וכשאני לבד איתם אז ממש כיף.
נ.ב. ניסיתי גם לקלל השבוע, לא אהבתי.

יומני היקר, התחלנו לצייר ציורים ביומן שלי של בית הספר. ממלא אני לא רושם בו שיעורי בית. בשביל זה יש שעת שעורי בית. כל אחד מצייר ביומן ציורים מתוכניות טלוויזיה מצוירות. משהו צייר את טובטוב הגמד. ומישהו את בימבה. זה מעביר שיעורים בכיף .

יומני היקר, התלמידים בכיתה כל שבוע מביאים עיתון שמחלקים חינם בתחנת הדלק, השבוע היה בו כתבה על דוגמן עירום, והפניה לאתר שלו. שמרתי את הכתבה, הדבקתי אותה מתחת לכוננית שלי בבית ככה שאבא ואמא לא יוכלו למצוא אותה.

יומני היקר, זרקתי את היומן של הציורים. שמחה, שהוא בקבוצה שלי מהשומרון, ראה שציירתי בו ציור של פוני קטן. הוא קרא לי הומו.

יומני היקר, עברו כבר שבועיים, שמחה לא מפסיק לקרוא לי כל הזמן הומו, הוא גם תמיד צוחק אחרי זה את הצחוק המעצבן שלו, הומו, הומו, הומו.

יומני היקר, החלטתי לגרום לשמחה להפסיק להציק לי. בשעת שעורי בית הוא כרגיל קרא לי הומו, הסתובבתי אליו ואמרתי "כן אני הומו, מה הבעיה" היית צריך לראות את הפרצוף שלו. הוא ברח משם. איתן שמע אותי אומר את זה לשמחה, והוא סביר לי שהוא קרא בראש אחד שזה גיל של בלבול וזה לא קבוע. הסברתי לו שסתם אמרתי את זה לשמחה.

יומני היקר, אני הומו. וגם זרקתי את הכתבה על הדוגמן.

 

יומני היקר, דיברתי במירק עם קצין בצבא, הוא שלח לי גם תמונה שלו, הוא נראה טוב. הוא רצה שניפגש. הסברתי לו שאני לא מוכן להיפגש עם אף אחד בחיים, וגם זה שאני נמשך לגברים זה לא מי שאני, זה מה שיש לי. ואני מתכנן להתחתן עם אישה כי זה מה שצריך לעשות ואין בעיה. הוא נתן לי סיסמא לאתר של תמונות של גברים, החבאתי אותה בתוך קובץ של הוראות משחק של אסטריקס.

 

יומני היקר, נתתי בעיטה לתלמיד שיושב לידי ומציק לי כל הזמן, פשוט היה נמאס לי. איזו בעיטה נתתי לו, הוא צרח בקול, והלך לספר עלי לר"ם. הרב אמר לו "ואתה צדיק גדול" והושיב אותו חזרה לידי. אני לא הולך לדבר איתו שוב בחיים שלי.

 

יומני היקר, מחקתי את הסיסמא.


 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה :)
ויום מצויין