יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

לאהוב את עצמך

היהדות היא גזענית. אני צריכה להזכיר לך מה היהדות אומרת על הומואים?בסדר, בגלל זה אני רוצה להתגייר, אני לא רוצה להיות גם גוי וגם גיי(כי בנו בחרת מאת יוכי ברנדס(


לאחר כמה תגובות שקיבלתי לטור הדיכאוני שלי, ולאחר שיתופים בחוויות אישיות, רציתי להבהיר משהו. אולי זה ישמע קצת רדיקלי מעל במה זו. במיוחד לך המגיב בשם שוקשוק.

אני לא כועס על השם שברא אותי הומוסקסואל. זה כבר מים מתחת לגשר. אין לי אפשרות לשנות את זה. ואין לי מה לעשות בנידון.

זה לא שאני ביקשתי את הנטייה הזו, ומובן שהיה לי נוח יותר להתקבל בחברה לו הנטייה לא הייתה, אבל היום אני רואה את היתרונות שלה ואני מקבל את עצמי כמו שאני.

מה היתרונות שלה? אני בהחלט חושב שהרבה יותר קל לחיות עם גבר מאשר עם אישה. תפתחו ארון איפור של אישה או תיק יד של אישה ותבינו על מה אני מדבר. וזה עוד בלי השינויים במצבי הרוח, והדבר הזה שמגיע פעם בחודש. ואני לא מדבר על תלוש משכורת. ואולי זו רק הנטייה שלי מדברת, אבל גברים נראים הרבה יותר טוב מנשים. הרבה יותר כיף להסתכל עליהם.

"בכל אדם יש משהו מיוחד במינו, נדיר, שאינו ידוע לאחרים. לכל יחיד יש משהו מיוחד לומר, צבע מיוחד להוסיף לקשת הצבעים הקהילתית… הוא תורם משהו, ששום אדם אחר לא יכול היה לתרום. הוא מעשיר את הקהילה. אין לו תחליף (ימי זיכרון לרב סולוביצ'יק.)

יש תאוריה האומרת שלכל אדם יש איזו יכולת מיוחדת שהוא הכי טוב בה בעולם. אם השם נותן לאדם יכולות מסוימות הוא מצפה ממנו להשתמש בהן. למשל אדם שקיבל ממון, מצופה להטיב עם הכלל בעזרת הממון. אדם שקיבל יכולת שירה צריך להשתמש בה.

אם השם נתן לי נטייה למדעים מדויקים – אהיה מדען מקדש שם שמים. אם השם נתן לי נטייה מינית מסוימת, אני אמור להתעלם ממנה?

לדעתי, הניסיון הוא לא הנטייה המינית, אלא מה אני עושה איתה. כמו כל דבר אחר.

בתל אביב יש קהילה נחמדה מאוד ומקבלת מאוד, קהילת יחד. הייתי שם כמה פעמים ואני מתעתד ללכת לשם בעתיד. חלק מהמטרה שלי היא להכיר אנשים חדשים, ואפילו בני זוג פוטנציאלים. איפה עדיף שאני אפגוש אותם, בדיסקוטק? (לא שאני נגד דיסקוטקים).


בקיצור עלינו ללמוד לקבל את עצמנו עם היתרונות והחסרונות שלנו, ועלינו להשתמש בהם בצורה הטובה ביותר. חייב אדם לברך על הרעה כשם שמברך על הטובה. למה? כי גם הרעה היא בעצם טובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה :)
ויום מצויין